پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261770
شهيد الداغي نامش همچون عجميان و آرمان علي‌وردي و... جاودانه شد
تاریخ انتشار : 1402/02/17 21:54:30
نمایش : 486
امام جمعه فارسان گفت: شهيد الداغي نامش همچون عجميان و آرمان علي‌وردي و... جاودانه شد، اين سرزمين با وجود اين شيران عرصه، پرسه برهنگان و بي‌غيرتان نخواهد شد.
حجت الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: ترور هاي بابلسر، قم ، سبزوار و سراوان نسبت به اشخاص عالم، طلبه و آمر به معروف و نظامي و انتظامي حاکي از فعال شدن آدم کش هاي مسلح توسط شبکه شيطان است که طبق معمول نقشه اي نقش بر آب است.

وي تصريح کرد: شهيد خوش غيرت حميد رضا الداغي سبزواري  از دختران شل حجاب در مقابل بي‌غيرت‌هاي رذل هم چون ناموسش دفاع کرد.

حجت الاسلام ملک پور ادامه داد: شهيد الداغي نامش همچون عجميان و آرمان علي‌وردي و... جاودانه شد، اين سرزمين با وجود اين شيران عرصه،  پرسه برهنگان و بي‌غيرتان نخواهد شد.

وي اذعان داشت:  شهادت اين جوانرد  خيلي چيزها را رو کرد برخي مدافعان سينه چاک اغتشاشات که به دنبال بي عفتي‌ و بي حيايي  در جامعه بوند، و باطن خود را به مردم نشان دادند، قضاوت درباره کسي که براي قاتل شهيد عجميان تعبير رضوان الله عليه و براي جوان غيرتمند سبزواري تعبير  نفله و نامستحق هرگونه مدح بکار مي‌برد، با مردم است تا خائنيني که در مسئوليت هاي دانشگاهي هستند براي مردم مشخص شوند، حالا اگر در همين فيلمي که از چگونگي شهادت شهيد الداغي منتشر شد يکي از آن دو نفر ارازل کشته شده بود ، امروز در کشور چه وضعي داشتيم تمام رسانه هاي داخلي و خارجي به ميدان مي آمدند تجمعات دانشجويي داشتيم  -  بيانيه اتحاديه اروپا ...  و اين نشان ميدهد.

حجت الاسلام ملک پور بيان داشت: رسانه اگر بلد نباشيم و دقت نکنيم، و بدون منطق آن را دنبال کنيم،   برايمان  داستان سطل ماست ريختن  را  ترند و بولد ميکنند اما در اين صحنه همه سکوت مي‌کنند.

انتهاي پيام/530ب
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html